mspangis

Alla inlägg under december 2012

Av Angeel ! ♥ - 9 december 2012 17:39

Srry för världens säääääääääääääääääääääääääääääämsta upptadering (överdriv? xDDD) ! Men jag har bara inte haft lusten att blogga C; Iaf så har jag tänkt väldigt mke om bloggen. Jag tänkte att jag skulle lägga in ett spel i min fina lilla blögg ;D Jomen helt seriöst! Jag ska faktiskt lägga till The Sims 3 i min blöggis C; Hoppas ni inte blir sura ni få som läser min feta lilla blögg c: Ja jag ska spela The Sims 3 (TS3) nu så jag lägger upp bilder senare samt uppdaterar designen liiite C;


Cya blöggen C: /Angeel


Av Angeel ! ♥ - 2 december 2012 16:41

Män tjena! Jag har gjort ny design på min kära blöggis! Kommentera gärna din åsikt! Men men jag ade tänkt att bli lite nogrann med kategorier faktiskt, bilder kmr nog lite mer oxå men inte precis "riktiga" bilder utom mer lite typ msp o så ;D Men ändå så har jag tänkt börja med veckans plagg och ofc dagens moviestar! Men lite sånt så det blir lite mer än bara lixom: Hej! Idag har man väll gjort mke o..o  Hoppas ni fattar vad jag menar. Men iaf så kmr jag inte in på msp D: Det bara står o laddar o..o


Cya blöggen ;D


/Angeel

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt e Taylor Lautner? från skala 1-5
 1
 2
 3
 4
 5
 10!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Muspekare ;D

Free Mustache Grey Lefty - Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards