mspangis

Alla inlägg under maj 2012

Av Angeel ! ♥ - 10 maj 2012 18:12

Dålig uppdatering jag vet hoppas... Bryr majj nt så super duper mkt men vill ju blogg minst en gång i veckan/månaden.

Jaa juste jag skulle säga att vi hade Historie Prov i skolan idah nt så kul, men vem tycker prov e roliga? Aa nt jag iaf gillar nt läxor heller. XD

Nu sitter jag och lyssnar på musik och käkar godis. Ska komma med dagens Moviestar sen! ;)

Men kan jag få föekorta Dagens Moviestar till typ DM eller ngt?

Hoppas det, det är så drygt att skriva Dagens Moviestar HELA tiden!

Photoshop Laggar lite bara så ska se om jag får igång den så kmr det en bild vid 7 tiden tror jag.



See U later!


/Angel

Av Angeel ! ♥ - 6 maj 2012 12:33

Jaha nu har dom visst ändrat på MSP så jag råkar alltid klicka på min egna gubbe, där man numera byter kläder ist för att klicka på mitt rum där uppe i menyn.

-Men jag tänkte att JAG skulle göra förändringar med meny placering (stav) o.s.v så bli nt förvirrad nue bara!


-Ses senare idag lovar er!




/Angel

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt e Taylor Lautner? från skala 1-5
 1
 2
 3
 4
 5
 10!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Muspekare ;D

Free Mustache Grey Lefty - Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards