mspangis

Alla inlägg under september 2012

Av Angeel ! ♥ - 24 september 2012 16:11

Jaa, jag e tillbax on the bloggplatsen! Ska fixa om designen och sen kör vi hårt igen!


Skriver när jag e klar med ALLT!

Av Angeel ! ♥ - 13 september 2012 17:22

Srry för så hiiimla dålig uppdatering! Jag har bara helt enkelt glömt bort bloggen... men iaf så fyller Niall Hóran år idag! Ni vet Niall från 1D, dom flesta vet nog vem det ee! Jaa jag har inte upptaterat så mke eftersom att min data pajjade, jag hade inte överlevt om det inte var för pappas 4-5 års gammla laptop! Men hårdisken pajjade totalt så allting e borta, spännande att börja om på nytt! Jag funderar på att flytta till blogg.se vi får se hur det blir men annars om jag gör det så meddelar jag det! 

 

/ Angel ! ♥

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt e Taylor Lautner? från skala 1-5
 1
 2
 3
 4
 5
 10!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Muspekare ;D

Free Mustache Grey Lefty - Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards