mspangis

Alla inlägg under augusti 2012

Av Angeel ! ♥ - 27 augusti 2012 09:55

Jag blir så himlaaaaa suur!! E hemma från skolan för att jag mår ganska dåligt, vill logga in på SVENSKA msp men det funkar ju inteee!!!  Så man får väll blogga lite då. Ni får ursäkta att jag e på dåligt humör :(

Jaaa detta inlägg kmr nog att bli kört men iaf. Nu ska jag in på Pixlr.com o fixa lite biildeeer! 

 

/Angel ! 

Av Angeel ! ♥ - 26 augusti 2012 15:00

Tjaau bloggen! Gjort en ny header nyss, suttit hela morgonen med pixlr.com, först ett "födelsedagskort" åt min kusin, sen en header som jag inte blev nöjd med, sen en header som jag blev nöjd med, och en header till idaara oxå då då! Klicka HÄÄR för att komma till hennes blogg! Hon ville ju så klaart ha rosa o vit så jag fick fixa till det, jag gör typ bara heders i transparent faktiskt. Har ju nt bloggat så mke efter skolstarten så jaoo here I am lixom x) Jag har dessutom fått större intresse för 1D! Nt så mke mer att säga känns det som xD Men det kmr mer senare, ofc!

 

/Angeel ! ♥

Av Angeel ! ♥ - 17 augusti 2012 14:47

Tjena tjena! Jag vet att jag inte har bloggat på länge men mitt sommarlov har sett ut såhäär:

Ledigt i typ 3 veckor, Kiah <3<3 i 2 veckor, bil resa till Lappland för att få va med idaara i 1 vecka, Kiah <3<3 i ngra dagar, Spanien i 2 veckor och sedan Kiah <3<3 igen!! Jag kan ju inte ha fritt oxå! Bloggen fick helt enkelt vänta! Det jag har gjort är att byta Header den närmaste tiden... vad tycks? Dessutom börjar skolan om 4 dagar! Det ska bli spännande ^.^ Har saknat eer! Iaf så ska jag jobba lite mer på bild-sakimojsen på bloggen, ska då alltså finnas fler bilder på bloggen. Jag tänkte mig en frågesport oxå. 

 

Sees /Angel

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt e Taylor Lautner? från skala 1-5
 1
 2
 3
 4
 5
 10!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Muspekare ;D

Free Mustache Grey Lefty - Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards