mspangis

Alla inlägg under april 2012

Hej

Av Angeel ! ♥ - 30 april 2012 17:36

Har varit lite dålig uppdatering för jag försöker fixa så att muspekaren ändras på bloggen! :D

Går nt så bra ska ni veta! Vet webben men kan nt fixa resten.... :(

Tipsa i kommentarer if ni har ngt viktigt att säga bara.



Ses sen ska ta tips från Google ;)


/Angel

Av Angeel ! ♥ - 19 april 2012 20:00


Jaa Hellu! Jag ska spela starstable.com rätt kul om man gillar hästar... vilket jag råkar göra! :D

Så kmr nt blogga så hemskt mkt nue men en till lektion hinner jag med!

1.iaf = Iallafall

2.isf = isåfall

3.kmr = kommer

4.rl = relogga


See u!



/Angel

Av Angeel ! ♥ - 19 april 2012 07:21

Hellu! Jah blogar före skolan nu så det blir nt så långt :)

Ja nu så säger jag: Good morning! (hehe)

Efter skolan så lägger jag in en av mina favvo låtar ok?

Ja nu skulle det nt bli så långt.....

Jah bloggar mer efter skolan, då har man mer tid :D

Öj har bråttom xd



See u



/Angel

Av Angeel ! ♥ - 18 april 2012 20:45

Hej! Ja jag har ju msp-loveing.bloggplatsen.se men den är ju dålig så gå nt in på den!

Ska lägga ner den jag ville bah skapa den här först! Hehe :D

Och ja jag älskar rosa min nya favvo färg kan man säga :)

Har nt så mkt att skriva... så jag kanske skriver imorrn på morronen

Jag ska nog göra en lektion i SMS förkortningar (funkar till chatter oxå)

1. oxå = också

2.azzå = Alltså

3. ngn = någon (det är en vanlig förkortning oxå)

4.svs = säger vi som

 ja mer kankse det blir nästa gång!


See u!


// Angel

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt e Taylor Lautner? från skala 1-5
 1
 2
 3
 4
 5
 10!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Muspekare ;D

Free Mustache Grey Lefty - Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards