mspangis

Alla inlägg under juli 2012

Av Angeel ! ♥ - 23 juli 2012 18:07

Tjena tjena!! Min syrra på Msp har visat majj en sida däär man kan göra om bilder! Det e typ som Photoshop, Just det jag skrev ju det i förra inlägget, pixlr.com :)
I
Iaf bloggar jag från mun mobil... Spelar guppylife.se på datan ;)
Tack o heej leverpastej!


// Angel!

Av Angeel ! ♥ - 23 juli 2012 13:33

Azzå inlägget The New Me, det stämmer inte preci med "nutiden" Jag e tillbax i mitt gamla jaag (;

Headern e oxå gjord av Klukan! Min syrra på msp, jag har ju en tvilling oxåå, men iaf klicka häääär om ni vill komma till klukans blogg! Det va det minsta jag kunde göra som taack för headern! Ska självklart fortsätta betala med autos på msp klukan, oroa dig inte! Jag ksk har sagt det men på Tisdag åker jag till Spaanien! Dit vi ska åka har mormor inget internet så det ksk blir ngn bloggning på mobben ist! (;

Iaf jobbar jag lite på fleer bilder, Photoshop sakimojen va ju bara test version så då får man väll träna upp sig på pixlr.com! Jamen taack o hej leverpastej då!

 

// Angel!

Av Angeel ! ♥ - 23 juli 2012 12:58

Hej! Det är klukan här. Jag har gjort den nya header. Blev riktigt nöjd. ^^


/ klukan

Av Angeel ! ♥ - 22 juli 2012 16:07

Kom ihåg det häääääär nu! Det kmr bli en little ändring på my little blogg! När jag säger "little" ska man säga et som det stavas ;). Men iaf Kmr ksk att få in en header av MicMic! Hon e bah bäääääst på headers!! Do a little click here and you come to hers blog! Översättning: Gör ett litet klick här och du kmr till hennes blogg! Iaf så ska jag själv spara mke pengar så jag kan köpa Photoshop CS6! Då blir det mke fler Niceiga (stav) Bilder!! PÅ tisadg kmr det ksk inte bli ngn bloggning för då ska jag till Spanien!   Ska se vad jag kan göra undertiden jag sparar till photoshopet! Göööörka! ♥‿



/Angel!

Av Angeel ! ♥ - 14 juli 2012 13:16

Tjena tjena! xD Nu e det såhär att det finns många underbar på Msp! Först ut: JAG!!      Ja jag har bytt hudfärg, bev jätte nöjd själv. Fast det va dyrt x) Så klaga snälla inte på mig :|

Det blev inte så mke men jag bloggar ksk senare idaah! Sees! //Angel


Av Angeel ! ♥ - 9 juli 2012 11:49

Jomen nu e det såhär att jag bloggar från mobilen och det har jag aldrig gjort så ja vi får se hur det går :))
Men nu ska jah skriva lite om msp, vet ni vem Anonymous e? Hon säger att hon ska hacka hel msp ! Hon e just nu på engelska msp men ändå det e skit läskigt hoppas ni nt blir rädda bara. Men det va allt från detta inlägg med får ni senare idag ;)

Av Angeel ! ♥ - 8 juli 2012 22:27

Heej... igen -.-

Nu e det så här att det typ faller ner en flod från himlen här hemma! Och Jonas e ute! D':

Hoppas du vet vad du gör lilla gbn! ♥ Iaf va det typ bah det jag ville xD

Jo sen va det det här med att rita... Gillar ni att rita? Det gör jag iaf, men nyligen upptäckte jag att jag kan nt rita utan inspiration! Jag vet att jag skrev det i förra inlägget men sak samma! Hur e det med er? Kan ni rita utan inspiration? Jag ritar ju mest såhär Manga o.s.v, nästan allt som rör manga ritar jag. Jag säger nt att jag e bra på det, men jag har fått stort intresse för det bara! Jag har en gammal vän som har fått jätte stort intresse för att rita hästar, hon e hur duktig som helst! Vet att det blev rätt sent men iaf.  Hugs-n-Kisses Angel ;)

Av Angeel ! ♥ - 8 juli 2012 15:54

Heej! Jag kmr nu med både bra o dåliga nyheter! Jag börjar med dom dåliga :((

Jag har ett "virus" på min data, MyStart Incredibar. Det är typ en hemsida som kmr upp när jag öppnar en ny flik! Jag e nt så glad precis D:

Okej det va den dåliga nu kmr jag med DOM bra nyheterna!

1. BLOGGPLATSEN FINNS UTE PÅ MARKET!! (förlåt för caps men jag kännde att det behövdes)

2. Kiah kmr på Måndag! (Kiah e ju min bästis IRL på msp heter hon Kiah <3<3)

3. Jag har ätit två små winebröd! (stav)

Jamen det va "nyheterna". Jag gjorde en artbook för nt såå länge sen, here it is!  Vad tycks? Skriv en little kommentar, det skulle va kul iaf! Jag får ju typ aaldrig kommentarer :(

Iaf ska jag ta med dagens elr veckans look oxå! xD

  Jomen jag ska ju börja ta bilder oxå så i framtiden kan det bli bilder oxå! xD Vet nt när det blir men hoppas på snart iaf!

Jag tycker o har nästan alltid tyckt att det e kul med bilder! Pappa ska visa mig göra rikitgt coola bilder, så vi får se hur snygga dom blir! Jag har ju stort intresse för att rita oxå, men det går nt för mig att rita utan inspiration! Jaaha nu ska jag strax starta en ny omrösting! Det va väll allt för mig i detta inlägg, tack för att du tog dig tid att checka bloggen! Tyvärr blir det ingen bild här i slutet det har blivit ngt fel :O

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt e Taylor Lautner? från skala 1-5
 1
 2
 3
 4
 5
 10!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Muspekare ;D

Free Mustache Grey Lefty - Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards