mspangis

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Glömmde en liten saak (;

Av Angeel ! ♥ - 23 juli 2012 13:33

Azzå inlägget The New Me, det stämmer inte preci med "nutiden" Jag e tillbax i mitt gamla jaag (;

Headern e oxå gjord av Klukan! Min syrra på msp, jag har ju en tvilling oxåå, men iaf klicka häääär om ni vill komma till klukans blogg! Det va det minsta jag kunde göra som taack för headern! Ska självklart fortsätta betala med autos på msp klukan, oroa dig inte! Jag ksk har sagt det men på Tisdag åker jag till Spaanien! Dit vi ska åka har mormor inget internet så det ksk blir ngn bloggning på mobben ist! (;

Iaf jobbar jag lite på fleer bilder, Photoshop sakimojen va ju bara test version så då får man väll träna upp sig på pixlr.com! Jamen taack o hej leverpastej då!

 

// Angel!

 
 
ninla2 på stardoll och msp

ninla2 på stardoll och msp

23 juli 2012 14:43

så ni vet jag har skickat in en fråga

http://royalstardollsv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angeel ! ♥ - 9 december 2012 17:39

Srry för världens säääääääääääääääääääääääääääääämsta upptadering (överdriv? xDDD) ! Men jag har bara inte haft lusten att blogga C; Iaf så har jag tänkt väldigt mke om bloggen. Jag tänkte att jag skulle lägga in ett spel i min fina lilla blögg ;D Jo...

Av Angeel ! ♥ - 2 december 2012 16:41

Män tjena! Jag har gjort ny design på min kära blöggis! Kommentera gärna din åsikt! Men men jag ade tänkt att bli lite nogrann med kategorier faktiskt, bilder kmr nog lite mer oxå men inte precis "riktiga" bilder utom mer lite typ msp o så ;D Men änd...

Av Angeel ! ♥ - 30 november 2012 13:48


 Jag gjorde den igår så vad tycks? Skriv gärna en kommentar så jag får lite åsikter? Helt lungt om ni inte gillar den men så ni vet har inte jag tagit bilderna, men jag tyckte dem passade in så jag snodde dem ändå D: Om ni som tagit bilderna ser det ...

Av Angeel ! ♥ - 24 oktober 2012 07:26

Tjena tjena! Srry för dålig uppdatering! Men jag har bara inte haft tid för bloggen! Jag och Idaara (min bäzza irl) har suttit och nördat sönder framför panfoo! Vet att vi e typ 11 men ibland känns det skönt att bara köra en spel för lite yngre barn^...

Av Angeel ! ♥ - 24 september 2012 16:11

Jaa, jag e tillbax on the bloggplatsen! Ska fixa om designen och sen kör vi hårt igen!   Skriver när jag e klar med ALLT! ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt e Taylor Lautner? från skala 1-5
 1
 2
 3
 4
 5
 10!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Muspekare ;D

Free Mustache Grey Lefty - Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards